Administrator

DEAS
Administrator: Kirsten Fraenkel
Tlf.: 39 46 69 52 (hverdage kl. 8-16)
E-mail: kundeteam2@deas.dk

Ved ejerskifte betaler den nye ejer et engangsgebyr til administrator, der går til:. 

  1. Korrespondance med sælger, mægler, køber, købers advokat og tinglysningsretten
  2. Ajourføring af sikkerhed til ejerforeningen, herunder kontrol af tingbogen
  3. Fremsendelse af velkomstbrev, herunder diverse oplysninger om foreningen
  4. Registrering af ny ejer

DEAS faktureringsvejledning til leverandører

Når der udstedes en faktura til en forening der er administreret af DEAS, skal den ALTID indeholde ”købers ordrenummer”.

Fakturaer kan både fremsendes som en vedhæftet PDF eller via EAN (elektronisk faktura)..

DEAS A/S modtager fakturaer via EAN nr. 5790002305504, hvor nedenstående oplysninger SKAL påføres, så fakturaen kommer til den korrekte forening. 

G/F Øresundshøj

c/o DEAS A/S (8-570)

Dirch Passers Allé 76

2000 Frederiksberg

Købers ordrenummer:  Oplyses af Bestyrelsen

Se eventuelt vejledning på hjemmesiden for DEAS A/S, link herunder:

https://deas.dk/om-deas/leverandoer/fakturering-til-os

Faktura kan sendes via mail til faktura@deas.dk eller direkte til rekvirenten, hvis du som leverandør ikke har EAN-fakturering.

Fakturaen SKAL også ved mailfremsendelse have påført købers ordrenummer som vist ovenfor, ellers kan den ikke indlæses og I vil modtage en mail med anmodning om at påføre nummeret. Denne mail vil som regel blive sendt til jeres virksomheds ”hoved-mail”.